پیچک عشــــق

پیچک عشــــق

normal_عکس عاشقانه 35

من شکستن نمیدانم ،
ولی هر کس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود
دلم را، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را..دلم را با نگاه سردش..و
کمرم را.. با رفتنش

برای تو …

باختی در کار نیست برای تو قلبم را ریسک می کنم یا می برم.... یا می میرم....باختی در کار نیست
برای تو
قلبم را ریسک می کنم
یا می برم….
یا می میرم….

آغوش تو …

Avazak_ir-Love11289

چـقــدر بـگـــویـم ؟

قــرص آرامـم نـمـــی کــنــــد …

آغـــوش تــــــــــــــو ..

تـنـهــــا آرام بـخــش ِ مـــــن اسـت .. !!

رویا های عاشقانه ام…

تنها تو رو می بینم ،لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را !

و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو…

خیابان …

normal_2726_2
راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم ، میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم ، میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …

تو فقط برای منی …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 13:45 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]